Artiklar

Ingen artikel matchade din sökning
Kategorier

Ingen kategori matchade din sökning
varumärken

Inget varumärken matchade din sökning

Retur/Service

Vi tycker att alla ska vara nöjda med de produkter som man handlar av oss men ibland blir det helt enkelt fel. Det kan vara att gitarren inte kändes som du förväntade dig eller att gigbagen inte passade din bas. Hos oss har du alltid öppet köp i 14 dagar från det att du fått din produkt. Tveka inte att kontakta oss eller någon av våra butiker!

Ångrat ditt köp?

Ta kontakt med oss antingen via mail, kontaktformuläret på sidan eller ring oss på 042-4006001. Förklara gärna varför du vill lämna tillbaka produkten. Är du missnöjd eller har du bara ångrat dig? Har du önskemål om att byta till en annan produkt? Det är viktigt att du tänker på att produkten du vill returnera är i nyskick, detta gäller även förpackning och tillbehör. För vissa produktgrupper gäller ej öppet köp och ångerrätt. T ex munspel, rörblad och produkter som är köpta som serienummer eller nerladdning går ej att returnera av uppenbara anledningar.

Du returnerar produkten hit:

Order Music AB
Verkstadsgatan 17
504 62 Borås

Det är viktigt att du skickar paketet som företagspaket annars kommer det inte fram. Vi hämtar inte ut paket som skickas som vanliga postpaket. Märk paketet med ditt ordernummer.

Service eller reparation?

Behöver din produkt repareras? Ta kontakt med oss antingen via mail eller ring oss på 042-4006001. Ge en så detaljerad beskrivning som möjligt så blir det lättare att bestämma hur vi ska hantera ärendet och Du får hjälp snabbare. Skicka inte in några service/reparations-produkter innan vi ger besked om var det ska skickas. Vissa produkter ska skickas direkt till tillverkaren eller deras serviceverskstad. Du får besked snabbt av oss hur Du ska göra.